Editie 8 Classic & Retro

Door Sharon in Classic & Retro, donderdag 12 Okt 2017 13:10
Het nieuwste magazine is vanaf nu verkrijgbaar in de winkel. 2017 Editie 8 Classic & Retro

Een luxe magazine over schoonheid, avontuur, herinneringen, sterke verhalen, vieze handen, helden van weleer en bovenal liefde voor motoren. Met verhalen vol herinneringen en vergeten sleutelfiguren. Editie acht van Classic & Retro is uit!

Editie acht is vanaf nu verkrijgbaar in de winkel. In de nieuwste editie kun je je hart onder andere ophalen met:

Suzuki GS500E vs Diversion XJ600S
In een tijd waarin het allemaal niet op kon, lanceerden Yamaha en Suzuki uiterst eenvoudige motoren. Het bleek een schot in de roos, want de GS500E en Diversion XJ600S waren in de jaren negentig niet aan te slepen.

Formule 750
De Formule 750 moest de nieuwe koningsklasse worden. Absolute topcoureurs, de snelste motoren en torenhoge prijzengelden moesten de 500cc in de vergetelheid drukken. Het werd een sof.

BMW K1
De uniek gestileerde BMW K1 (1988-1993) is de meest verbijsterende BMW ooit gemaakt.

Blok Honda Goldwing
Bij de in 1975 geïntroduceerde GL1000 koos Honda voor vier liggende cilinders in boxeropstelling, vloeistofkoeling, bovenliggende nokkenassen en cardanaandrijving. We duiken in het hart van de oer-Goldwing.

BSA G14
Zijklep-V-twins waren vanwege hun trekkracht en souplesse in de vooroorlogse jaren geliefd bij zijspanrijders We rijden een BSA G14 uit 1936.

Henk Vink
De erfenis van Henk Vink is omvangrijk en legendarisch. Hij was als trial- en sprintkampioen onverslaanbaar, als motorimporteur zijn tijd vooruit en als levensgenieter onnavolgbaar.

Dit en nog veel meer vind je in de nieuwste editie van Classic & Retro.

Nog geen abonnee? Je kunt de nieuwste editie hier los bestellen. Wil je een abonnement? Bekijk de abonnementen hier en mis geen enkele editie meer.

 

Gerelateerde artikelen