EICMA > Triumph Daytona 675R

Op basis van de gewone Daytona 675 is de 675R ontwikkeld in samenwerking met de Zweedse tovenaars van Öhlins. De R beschikt over de Öhlins 43mm NIX30 voorvork en de in de MotoGP ontwikkelde TTX36 achterschokbreker.  Met deze vering moet je wel harden gaan maar dat is geen probleem. Radiaal gemonteerde, monoblock remklauwen en een radiale rempomp van het Italiaanse Brembo zorgen ervoor dat je op tijd weer stil zult staan.

Verder is de Daytona 675R compleet circuitklaar opgebouwd. Zo werd deze supersport voorzien van een standaard quickshifter en een groot aantal carbon onderdelen, waaronder achterspatbord, uitlaat-hitteschild en voorspatbord. De Daytona R maakt gebruik van het dashboard van de 675, dat een laptimer en programmeerbaar schakellicht heeft.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73 en Promotor. Redacteuren Marien Cahuzak, Jan Kruithof, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?