Film > Ducati in reclamecampagne

Een paar weken geleden zette Ducati de Superbike-wereld op z’n kop door bekend te maken het fabrieksteam terug te trekken. Dat door deze beslissing de relatie tussen Xerox, hoofdsponsor van het fabrieksteam, en Ducati niet bekoeld is, blijkt wel uit de volgende reclame.

In de komische campagne, die op 7 september in de VS gelanceerd werd, suggereert Ducati dat medewerkers meer bezig zijn met het digitaliseren en vertalen van documenten in plaats van zich te concentreren op het bouwen van ’s werelds beste motorfietsen. De campagne zal later dit jaar ook in Europa te zien zijn.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73 en Promotor. Redacteuren Marien Cahuzak, Jan Kruithof, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?