Flying Flea, het nieuwe City+-motormerk van Royal Enfield, combineert creativiteit, design en een duidelijke filosofie. Momenteel trekt de elektrische motor over de wereld en doet daarbij culturele hoofdsteden aan, deze keer in Parijs met École Duperré.
‘Deze samenwerking belichaamt de waarden van Flying Flea – een culturele beweging geworteld in zelfexpressie en creativiteit,’ aldus Mario Alvisi, Chief Growth Officer van Royal Enfield. ‘Samen met de stemmen van Duperré kunnen we nieuwe storytelling vormen verkennen en een generatie vieren die de toekomst vormgeeft.’

De bijeenkomst op 9 juli markeerde het begin van een creatief partnerschap tussen Flying Flea en een vooraanstaande mode- en kunstschool als École Duperré. De collectie omvatte Duperré’s eerdere installaties van de Paris Design Week, handgemaakte mode en experimentele storytelling, opnieuw geïnterpreteerd door Masters-studenten.
Het evenement toonde de solo- en tweezitsversies van de FF.C6, de elektrische motorfiets van Flying Flea, geïnspireerd op de originele versie uit de jaren ’40. Gestyled en gefotografeerd door studenten, vierde de tentoonstelling hun unieke creativiteit. Deze samenwerking illustreert hoe design, cultuur en mobiliteit samen iets inspirerends creëren, met een blik op de installatie die gepland is voor de Paris Design Week in september.
Voor meer informatie en updates kun je je abonneren op: flyingflea.royalenfield.com of de Instagram-pagina van Flying Flea volgen voor real-time updates.
