EICMA: Honda CBR500R

De CBR500R straalt zoals altijd puur en betaalbaar rijplezier uit. Voor 2019 komt daar een nogmaals opgefrist voorkomen, slipperclutch, LED-richtingaanwijzers, LCD-dashboard en krachtiger motorblok bij. Honda heeft zich bij de twin geconcentreerd op het lage- en middengebied. Tussen de 3000 en 7000 presteert het blok door een nieuwe in- en uitlaat en kleptiming 4% beter. Het topvermogen blijft beperkt tot 35 kW, het maximum voor A2-rijbewijshouders. De kuip is agressiever vormgegeven en lager en de zithouding past daar goed bij. Door lager geplaatste clipons zit de rijder 8% meer naar voren gekanteld. De motor is bovendien smaller gebouwd voor meer bewegingsvrijheid.

[justified_image_grid ids=7644,7645,7646,7647,7648,7649,7650]

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?