Nieuw: SHAD – TERRA premium kofferset

Er is geen betere achtertuin te bedenken voor een fabrikant van koffersets dan de Pyreneeën. Met het hooggebergte als testparcours heeft de aluminium TERRA-collectie van het in Barcelona gevestigde SHAD een doorgewinterde en zongeblakerde ontwikkelingsfase achter de kiezen. Door het uitgekiende design is de Terra-range de ideale keuze voor zowel all-road rijders die met hun hele hebben en houwen de geasfalteerde Col du Tourmalet willen bestormen, als voor noppenridders die het grenzeloze onverharde avontuur willen opzoeken. Met de TERRA-collectie breidt het Catalaanse merk zijn al indrukwekkende line-up in harde en modulaire koffers verder uit, waarbij het merk put uit zijn uitgebreide ervaring in tweewielige gelegenheidsverhuizingen.

Niet minder dan vier koffers lanceert SHAD deze zomer, ieder ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in het SHAD-hoofdkwartier in Barcelona. De TERRA-lijn bestaat uit topkoffers met een inhoud van 37 of 48 liter en zijkoffers van 36 of 47 liter. Om bestand te zijn tegen de meest uitdagende avonturen zijn de koffers uitgevoerd in een lichtgewicht, zeer corrosiebestendige aluminiumlegering. Een van de grootste innovaties van de TERRA koffers is het gepatenteerde dubbele sluitsysteem, waarmee de koffer zich met één hand laat openen en sluiten. De bevestiging van de koffers gebeurt in dezelfde handomdraai dankzij het extra versterkte vierpuntssysteem.

In het volledig geïntegreerde, stofbestendige en aerodynamische roestvrijstalen sluitsysteem zit een handgreep verwerkt zodat de koffers ook nog lekker in de hand liggen na een dag handenarbeid aan de stuurhelften. Iedere koffer heeft een maximaal laadvermogen van 10 kilo. Speciaal ontwikkelde binnentassen die de TERRA zijkoffers en topkoffer volledig afkleden zijn als accessoire verkrijgbaar.

Kenmerken TR37 en TR48 topkoffer

  • Koffer van 1,2 millimeter dik aluminiumlegering, te bevestigen op een standaard of alu SHAD-onderplaat
  • AISI 304 roestvrijstalen scharnieren
  • TERRA Lock System sluiting; bediening met één hand, geïntegreerde verzonken handgreep
  • Cilinderslot met stofkap
  • Met foam bedekte bodem voor maximale bescherming en minimale beweging
  • Inhoud: 37 of 48 liter, twee helmen inhoud voor de TR48
  • Maximaal draagvermogen: 10 kilo
  • Stalen bevestigingspunten aan buitenkant voor extra bagagetransport
  • Rugsteun voor duo optioneel

Kenmerken TR36 en TR47 zijkoffers

  • Koffer van 1,2 millimeter dik aluminiumlegering, te bevestigen met het 4P-systeem
  • Snelle en robuuste bevestiging aan een met 20 mm alu versterkt buizenframe
  • AISI 304 roestvrijstalen scharnieren
  • TERRA Lock System sluiting; bediening met één hand, geïntegreerde verzonken handgreep
  • Cilinderslot met stofkap
  • Inwendig, uitklapbaar vak om bagage op zijn plek te houden bij opening kofferdeksel
  • Inhoud: 36 of 47 liter, maximaal draagvermogen: 10 kilo
  • Binnenwerk met bagagenet

Adviesprijzen topkoffers

  • TR37 : € 332,-
  • TR48 : € 362,-

Adviesprijs zijkoffers

  • TR36 : vanaf € 332,-
  • TR47 : vanaf € 362,-

Adviesprijs onderplaat

  • Standaard : € 38,75
  • Aluminium : € 98,75

Accessoireprijzen

  • Adviesprijs binnentas, per stuk : € 54,55
  • Adviesprijs rugsteun € 70,90
  • Adviesprijs bagagenet € 9,90

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?