‘Blacked out spierballen- vertoon’

Nieuws uit Milwaukee; altijd lastig. Alleen deze twee Harley-Davidsons zijn toch wel erg dik. Een S en een CVO, twee weggevertjes die duidelijk maken dat het hier over ‘factory customs’ gaat.

Ten eerste de Low Rider S. In de basis een Low Rider, een lekker lage retro-Dyna. Alleen in de S-uitvoering is hij nog iets bijzonderder gemaakt. Eigenlijk alles dat glimt is vervangen door iets zwarts, er is een klein kuipje gemonteerd en om de sportiviteit te onderstrepen krijgt ‘ie ook een race-achtige luchtfilter. De goudkleurige velgen maken het plaatje af.

Onderstaande CVO Pro Street Breakout leunt ook erg op de kracht van zwarte kleuren. ‘Blacked out spierballenvertoon’ noemt Harley-Davidson het zelf. Ze benadrukken ook hoe sportief de CVO Pro Street Breakout is, mede dankzij de upside down-voorvork. Ook de open luchtinlaat schreeuwt snelheid.

En dan hebben we het nog niet over die Aggressor-velgen, die niet zouden misstaan op een volbloed racer. CVO staat dan ook voor Custom Vehicle Operations, en deze Pro Street Breakout is precies custom genoeg.

De prijs van de CVO Pro Street Breakout komt uit op € 31.500 euro en de Low Rider S kost je € 22.500 euro.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?