Vroeger was alles beter. Je hoort het nog wel eens en zeker nu… Maar kijkend naar deze WK Superbike-klassieker uit 1999 blijkt het vroeger met olievlaggen en zeker ook met blauwe vlaggen niet altijd beter te zijn geweest… Wat een puinhoop op de Nürburgring, wat een amateurisme en wat was Colin Edwards toch een briljant coureur!
Zondagmorgenfilm: olie op de Nürburgring
Stay tuned
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit het laatste nieuws! Onze nieuwsbrief wordt iedere week op dinsdag (bij veel nieuws) en donderdag verstuurd.
Gerelateerde artikelen


