Even peilen > Watergekoelde GS

Het lijkt erop dat de succesvolle BMW GS in 2013 na een periode van meer dan dertig jaar als luchtgekoelde boxer, toch een door emissie-eisen opgedrongen watermanteltje krijgt. Een vloeistofgekoelde GS. ‘Eindelijk!’, zullen er velen roepen, maar minstens zo velen zullen met een traan in de ogen afscheid nemen van de laatste luchtgekoelde GS. Op de redactie zijn de meningen als gebruikelijk verdeeld. Wat vinden jullie?

Watergekoelde BMW GS; welkom of wegwezen?
A. Eindelijk, laat maar komen.
B. Dat is geen GS meer.
C. Ik wacht op de nieuwe!
D. Ik ga voor de laatste met koelribben.
E. Voor mij sowieso geen GS.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.