G&G uitlaten voor de Triumph Street Triple 675 en Daytona 675 2013-2015

Dit is een persbericht. De redactie van MOTOR.nl is dus niet verantwoordelijk voor de inhoud. Heb je zelf een persbericht dat je graag op MOTOR.nl ziet? Dan mail je deze naar redactie@motor.nl.

De vooruitgang is aanzienlijk, niet alleen qua uitstraling maar vooral qua geluid. Zoals we van G&G gewend zijn zorgt deze uitlaat voor een indrukwekkend geluid, en dankzij de keuze uit drie modellen uitlaten is er voor elke smaak een geluid te vinden. De G&G Big Oval geeft een donker geluid, waarmee je 675 meer als een 1000 klinkt. Heb je liever een felle jank, dan is er de G&G GP, en als je je Triple lekker rebels wilt laten klinken is er de Moto2 uitlaat.

Het design is typisch Italiaans, met een mooie strakke plaatsing en vloeiende lijnen. Elk model uitlaat valt mooi in het design van de motor, en zorgt er daarmee voor dat hij meer toevoegt dan alleen geluid en gewichtsbesparing. De uitlaat valt mooi weg onder de motor, waardoor deze optisch nog korter lijkt.

Voor elk budget en elke smaak is een uitlaat te vinden, of je nu kiest voor de Moto2 (voor € 299,-), de Big Oval (vanaf € 425,-, met keuze uit 9 materialen/endcaps) of de GP (vanaf € 495,-). De uitlaat is E-gekeurd en voorzien van verwijderbare dB-killer, de gewichtsbesparing ligt tussen 2,55 en 3,65kg.

In het kort:

– 13 verschillende modellen uitlaten, verdeeld over de Big Oval, GP en Moto2
– Gewichtsbesparing 2,55 tot 3,65 kg
– E-keur
– Verwijderbare dB-killer

Verkrijgbaar via www.GeGShop.nl of je lokale dealer.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?