Honda Integra

Opvallende naam, want Honda had tot een jaar of tien geleden al een auto die Integra werd genoemd in zijn voertuigenlijn. Voor de goede orde, de nieuwe Integra is een motorfiets met ketting en gewonen schakelbak hoewel wij op de redactie nog een beetje twijfelen. Hij verbergt een tweecilinder motorblok met 700 (670) cc onder zijn kappen. Honda claimt dat hun nieuwste telg vooral veel koppel heeft en sterke prestaties in lage toeren levert. Bovendien zou de nieuwe Integra een laag brandstofverbruik hebben.

De Honda is voorzien van de tweede generatie Dual Clutch Transmission (DCT). Deze versnellingsbak, een geautomatiseerde transmissie die door het gebruik van een dubbele koppeling in milliseconden kan opschakelen, kennen we al van de VFR 1200F DCT. De Integra is in het bezit van de nieuwste versie van DCT.

De Integra zal in vier kleuren op de markt verschijnen, namelijk zwart, parelmoer wit, blauw metaliek en rood. Honda heeft inmiddels ook al een uitgebreid assortiment aan accessoires te koop. Meer informatie volgt na de EICMA te Milaan.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?