Kawasaki Z400 9 maart bij de dealer

Voor motorrijders met een beperkt rijbewijs is de Kawasaki Z400 natuurlijk goed nieuws. Helemaal geen kinderachtig of flauw aftreksel van een model met meer inhoud, maar een motorfiets die in alle opzichten overtuigt. Maar Kawasaki is daarin niet uniek. Ook andere merken laten heel serieuze, puike motorfietsen los op de weg.

Wat de Z400 tot zo’n sterke persoonlijkheid – als je dat mag zeggen van een motorfiets – maakt, is z’n Sugomi-uitstraling en afwerking. De verwantschap met de andere Z’s is meteen zichtbaar en met de afwerking heeft Kawasaki de laatste pak ‘m beet 10 jaar echt stappen gemaakt. Het merk ontwikkelt zich meer en meer richting een premium merk, zoals Honda of BMW.

De Z400 is voorzien van een krachtige 399cc Parallel-Twin. Deze 45pk sterke krachtbron koppelt een koppelrijk karakter aan een laag verbruik.

Vanaf zaterdag 9 maart staat de Z400 bij de Kawasaki dealer en kun je een afspraak maken voor een proefrit.

De 2019 Kawasaki Z400 is al beschikbaar vanaf € 5.999 in de volgende kleuren:

  • Candy Lime Green / Metallic Spark Black
  • Candy Cardinal Red / Metallic Flat Spark Black

Ook is er een optioneel Performance pakket bestaande uit Akrapovic titanium uitlaat, buddyseat cover en tankpad voor €599,-.

Kijk voor meer info, check www.kawasaki.nl

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Rijdt al heel lang motor. Is niet zo geïnteresseerd in de motor zelf, maar wel in wat-ie kan. Sterke voorkeur voor allroads, maar hypernakeds zijn ook niet te versmaden. En natuurlijk classics vanwege de techniek én de aaibaarheid. Rijdt zo'n 40.000 km per jaar. Heeft drie motoren, waarvan één woon-werk. Bezit zelf geen auto.

Misschien vind je dit ook interessant?