Moto Guzzi V85TT: zo’n 8.000 proefritten gereserveerd

De verwachtingen van de liefhebbers van de nieuwe Moto Guzzi V85 TT zijn hoog gespannen. Dat blijkt uit het grote aantal aangevraagde proefritten.

Het was duidelijk dat de nieuwe V85 TT de interesse van motorrijders heeft gewekt sinds z’n presentatie op de EICMA 2018. Daar was het ook een van de meest bewonderde en becommentarieerde motoren.

Productie gestart

Deze week is de productie gestart van de klassiek ogende Enduro uit Mandello del Lario. De motor zal tweede week maart bij de dealers staan. Veel fans willen met de nieuwe V85 TT rijden. Er zijn al meer dan 8.000 proefritten aangevraagd in Italië, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Oostenrijk. Vermeldenswaard is ook de opening van een pre-reserveringsite op de Amerikaanse markt. Daar is de belangstelling voor de Moto Guzzi V85TT ook groot.

Wil je ook een testrit reserveren? Klik hier!

Het nieuwe blok maakt zijn debuut

De Moto Guzzi is wat ons betreft het lekkertje van het jaar met zijn de nieuwe 90° V-twin met een vermogen van 80pk en een koppel van 80Nm. De standaarduitrusting omvat ride-by-wire, diverse rij-instellingen, het onvermijdelijke ABS en de tractiecontrole. De Moto Guzzi MIA-applicatie is ook geïntegreerd, waardoor je je smartphone kunt koppellen aan de Moto Guzzi. In Nederland kost de Moto Guzzi V85TT €13.695,-.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Rijdt al heel lang motor. Is niet zo geïnteresseerd in de motor zelf, maar wel in wat-ie kan. Sterke voorkeur voor allroads, maar hypernakeds zijn ook niet te versmaden. En natuurlijk classics vanwege de techniek én de aaibaarheid. Rijdt zo'n 40.000 km per jaar. Heeft drie motoren, waarvan één woon-werk. Bezit zelf geen auto.

Misschien vind je dit ook interessant?