Remus introduceert nieuw type demper

Dit is een persbericht. De redactie van MOTOR.nl is dus niet verantwoordelijk voor de inhoud. Heb je zelf een persbericht dat je graag op MOTOR.nl ziet? Dan mail je deze naar redactie@motor.nl.

Met de splinternieuwe REMUS 8 demper heeft de REMUS R&D afdeling een nieuwe standaard gezet voor tour motoren.

Het interieurdesign van de innovatieve demper biedt een groot expansie volume waardoor het vermogen en koppel stijgt in combinatie met het bekende, diepe REMUS geluid. Het geluid blijft binnen het toelaatbare en de demper wordt geleverd met goedkeuringspapieren.

Ondanks het grote volume van de REMUS 8 garandeert het slanke design eenvoudige montage van standaard zijkoffers.

De conische, achthoekige demper is beschikbaar met RVS-Mat en RVS-Zwart mantel, is intern volledig uit RVS vervaardigd en is voorzien van een carbon eindkap.

De REMUS 8 wordt beschikbaar voor tourmotoren en als eerste voor de BMW R1200GS model 2017.

Voor de BMW R1200GS met REMUS 8 stijgt het vermogen en koppel over het hele toerenbereik en neemt het gewicht af met ruim 1 kg. Uiteraard blijft de R1200GS met de REMUS 8 voldoen aan de Euro 4 normen.

Prijs
De REMUS 8 is leverbaar vanaf € 869,99 inclusief BTW bij de beter gesorteerde motordealer. Kijk op www.facebook.com/hocopartsnews, ‘Like’ Hoco Parts en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?