Vespa Primavera en Vespa Sprint nu ook met ABS

Dit is een persbericht. De redactie van MOTOR.nl is dus niet verantwoordelijk voor de inhoud. Heb je zelf een persbericht dat je graag op MOTOR.nl ziet? Dan mail je deze naar redactie@motor.nl.

Slechts enkele maanden na hun introductie zijn de Vespa Primavera 125 en Vespa Sprint 125 nu ook leverbaar met een ABS remsysteem. Daarmee behoren deze Vespa’s tot de modernste, meest geavanceerde en veiligste motorscooters die momenteel in ons land leverbaar zijn.

De Vespa Sprint 125 en Primavera 125 – de ‘small body’ Vespa’s – zijn dankzij de beschikbaarheid van ABS technisch verder verbeterd, met een verhoogde veiligheid als doelstelling. Het blokkeren van het voorwiel bij krachtig remmen op glad asfalt is veelal de meest gevaarlijke situatie voor motor- en scooterrijders. De toepassing van het ABS antiblokkeersysteem is de oplossing om dit gevaar te voorkomen, waardoor motorscooterrijden plezierig en veilig blijft.

Lichtgewicht
Het verfijnde ABS-systeem, dat speciaal voor deze ‘Vespini’ is ontwikkeld, is naast efficiënt ook erg licht, waardoor het gewicht van de Vespa nagenoeg hetzelfde is gebleven en Vespa zijn reputatie eer blijft aandoen als fabrikant van één van de lichtste scooters ter wereld.

Prijzen Vespa Primavera 125 ABS & Vespa Sprint 125 ABS
Vespa Primavera 125 3V ABS € 4.499,00
Vespa Sprint 125 3V ABS € 4.819,00

Beide modellen zijn inclusief ABS inmiddels leverbaar via de officiële Vespa-dealers.

A1 automaat rijbewijs
Deze twee Vespa-modellen mogen in Nederland overigens bestuurd worden met het A1 automaat rijbewijs, dat in Nederland via een dagopleiding van Vesparijopleiding.nl inclusief het CBR examen binnen een dag te behalen is.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73 en Promotor. Redacteuren Marien Cahuzak, Jan Kruithof, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?