vrijdag 26 april 2024

Voge 500AC en 500DSX nu al bij de dealer

VOGE stelde op EICMA een pak nieuwigheden voor waarvan de 500AC en de 500DSX intussen ook al bij de dealer staan.

Voge 500AC

De 500AC is de tweede telg van de eigenzinnige “Advanced Classic”-familie. De 500AC wordt aangedreven door de 471cc parallel-twin, KYB levert de veerelementen en Nissin heeft gezorgd voor een remsysteem met twee 298 mm remschijven vooraan en een enkele schijf van 240 mm aan de achterzijde. Rond de 17” lichtmetalen velgen vinden we een vooraan een 120/70 band en achteraan een 160/60. Ook beschikt ie over een full color TFT dashboard met Bluetooth connectiviteit én bandenspanningsmeter.  En met een zithoogte van 795 mm, een drooggewicht van zo’n 185 kg en een tankinhoud van 19 liter schuilt achter dat leuke smoeltje ook gewoon een hele toegankelijke en praktische motorfiets. De 500AC is beschikbaar in zwart en grijs.

Prijzen (alle kosten inbegrepen):

  • BE: 6.599 euro
  • NL: 7.399 euro

Test 2021 Voge 650 DSX: Strike the pose

Voge 500DSX

Bij Voge breidt de DS-familie zich met de komst van de VOGE 500DSX. Net als de 500DS, die al langer in het gamma zit, combineert deze motorfiets veelzijdigheid aan betrouwbaarheid en rijplezier. En met de knappe spaakvelgen (19 inch vooraan en 17 inch aan de achterkant) en Metzeler Tourance banden voegt de 500DSX daar een avontuurlijke toets aan toe. De 500DSX biedt, onder andere dankzij het koppelrijke en soepele tweecilinder motorblok, zowel vertrouwen als prestaties aan de avonturier in ons. Deze toermotor kan ook bogen op een uitstekend comfort en topcomponenten, essentiële kenmerken voor kilometervreters.

Standaard uitrusting: BOSCH injectiesysteem, Nissin remmen, KYB veerelementen, LED verlichting, USB-aansluiting, verstelbaar windscherm, bagagerek, full color TFT dashboard met Bluetooth connectiviteit, een versnellingsindicator en bandenspanningsmeter.

De 500DSX is beschikbaar in zwart en rood. Indien je kiest voor de LX-versie krijg je er een knappe aluminium kofferset bovenop, bestaande uit een topcase met zijkoffers, voor een meerprijs van 800 euro.

Prijzen (alle kosten inbegrepen):

  • BE: 6.699 euro
  • NL: 7.649 euro
Redactie
Redactie
De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73 en Promotor. Redacteuren Marien Cahuzak, Jan Kruithof, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Stay tuned

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit het laatste nieuws! Onze nieuwsbrief wordt iedere week op dinsdag (bij veel nieuws) en donderdag verstuurd.


Gerelateerde artikelen