Tien stellingen voor Tom Crooijmans – BMW tien jaar marktleider

Tien jaar marktleiderschap in één land is een unicum. En dus reden genoeg om Tom Crooijmans, Head of Motorrad bij BMW Motorrad Nederland, eens tien stellingen voor te leggen. 1. Het marktleiderschap vinden we bij BMW heel belangrijk.'Ja.' 'Maar, niet het belangrijkste. Marktleiderschap is nooit een doelstelling geweest, maar een gevolg van alle inspanningen die je doet. Voor een goed renderend dealernetwerk, bijvoorbeeld. Natuurlijk keken we best eens vooruit, toen we eenmaal acht jaar marktleider waren. Je weet dan dat het mooi is om die tien jaar vol te maken, als eerste land ter wereld. En toen het eenmaal ...

Doorgaan met lezen?

Dit artikel is alleen voor onze abonnees. Om verder te lezen dien je een abonnement op MotorNL Digitaal of MOTO73, Promotor of Classic & Retro te hebben. Heb je al een abonnement? Dan kun je hier inloggen.

Nog geen abonnement?

Vanaf €2,99 per maand kun je alles lezen van MOTO73, Promotor en Classic & Retro.

Klik hier en start nu met lezen

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.

Ik meld me hierbij aan voor de volgende mailinglijsten:




Vul een geldig emailadres in
Dat adres bestaat al in ons bestand
The security code entered was incorrect
Dank voor je aanmelding

Gerelateerd

REAGEER OP DIT ARTIKEL