BMW’s zescilinder op z’n Japans

Het is tegenwoordig nogal een dingetje; fabrikanten die hun machines aan custom-builders geven zodat zij er iets speciaals van maken. Yamaha deed het met de nieuwe XJR1300 en BMW heeft het nu met de K1600 gedaan.

En tja, of je het nu gelooft of niet, boven en onder zie je het resultaat van wat ooit een K1600GTL was. Echt waar! Zoals je ziet is eigenlijk alleen het frame en het motorblok gehandhaafd, en in een geval ook nog de Duo-lever. De creatievelingen zijn Kenji Nagai van Ken’s Factory en Keiji Kawakita van Hot-Dock Custom Cycles, gewaardeerde custom-builders uit Japan.

Klik maar raak in onderstaand foto-album!

[justified_image_grid ids=21945,21946,21947,21948,21949,21950,21951,21952,21953,21954,21955,21956,21957,21958,21959,21960,21961,21962,21963,21964,21965,21966,21967,21968,21969,21970,21971,21972,21973,21974,21975,21976,21977,21978,21979,21980,21981,21982,21983,21984,21985,21986,21987,21988]

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.