Extreem vernieuwd

Misleidende kop, eigenlijk. Want zo enorm veel anders dan de oude Suzuki GSR750 Street Extreme is de nieuwe Suzuki GSR750 Street Extreme ook weer niet. De formule is hetzelfde gebleven; de GSR750, maar dan net wat vetter. Leuke extra’s hier en daar, en een lawaaidemper om het schreeuwerige uiterlijk ook een schreeuwerig stemgeluid te geven. 

Wat accessoires betreft, hebben we het over een blokspoiler, korte verlichte kentekenplaathouder en de heldere LED-mini-richtingaanwijzers. De uitlaatdemper is trouwens wel veranderd. Dat was er eentje van de firma Arrow Racing, maar inmiddels is het een slanker titanium naamloos exemplaar, met uitneembare dB-killer.

Schuift dat? Een nette €8.999,-. De oude was duizend euro duurder, dus dat is een opsteker!

‘Z’ DAAR MAAR NEER
Mocht de gewone Street Extreme je niet extreem genoeg zijn, kies dan voor de Street Extreme Z. Krijg je alles was de Street Extreme GSR750 heeft, maar dan in het Suzuki Racing-blauw/wit, met een blauwe ketting, goudkleurige geanodiseerde voorvorkpoten, een matzilveren stuur en een rode veer van de achterschokdemper.

Nog net wat meer af dus. Kost iets meer wel, maar met €9.399 euro is ‘ie maar vierhonderd euro duurder. Valt dan nog alles mee.

Je kunt de Suzuki GSR750 natuurlijk ook gewoon in standaard trim bestellen. Dan kost ‘ie €8.299.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73 en Promotor. Redacteuren Marien Cahuzak, Jan Kruithof, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?