Inschrijving BMW GS Trophy 2022 binnen 28 uur vol!

Je merkt aan alles dat het idee van de BMW International GS Trophy is geland in Nederland. In 2020 maakten wij van dichtbij mee hoe de Trophy, voorheen toch een ver van mijn bed show, alom door Nederlandse BMW-rijders werd omarmd. Waarom? Voor het eerst stond er in Nieuw-Zeeland, waar de 7e Trophy werd gehouden, een Nederlands team aan de start. En dat deed het heel goed, met een vierde plaats in het eindklassement.

BMW International GS Trophy 2022 naar Albanië

Inschrijving gesloten

We zijn goed een half jaar verder en de achtste Trophy staat alweer in de steigers. Albanië is het land waar het avontuur gaat plaatsvinden. De bestemming werd donderdagavond bekend gemaakt, samen met het inschrijvingsformulier. Laat in de vrijdag, 28 uur na de bekendmaking, is de inschrijving gesloten.

Tachtig BMW-rijders hebben zich ingeschreven, tachtig motorrijders worden tijdens selectiewedstrijden in Nederland gereduceerd tot 20 motorrijders. En die 20 gaan tijdens zware wedstrijden in Wales uitmaken welke drie straks in Albanië onze nationale driekleur gaan verdedigen.

En MotorNL is erbij in 2022, met pen en papier, videocamera’s en drones!

Ook in 2020 was MotorNL aanwezig tijdens de BMW GS Trophy. In Nieuw-Zeeland maakten wij per dag een videoverslag van de prestaties van Team NL.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Rijdt al heel lang motor. Is niet zo geïnteresseerd in de motor zelf, maar wel in wat-ie kan. Sterke voorkeur voor allroads, maar hypernakeds zijn ook niet te versmaden. En natuurlijk classics vanwege de techniek én de aaibaarheid. Rijdt zo'n 40.000 km per jaar. Heeft drie motoren, waarvan één woon-werk. Bezit zelf geen auto.

Misschien vind je dit ook interessant?