Nieuwe MOTO73 is uit!

Toermastodonten
Met motoren als Honda GL1800 GoldWing ABS, de BMW K1600 GTL en de Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited is het prima vertoeven op de Duitse autobahnen. Maar kun je er ook fatsoenlijk mee in de Alpen rijden? Lees de test en je weet het antwoord op die vraag.

BMW G650GS
Hij heeft een tijdje niet in het Europese programma gezeten, maar sinds kort is hij weer terug.

Einde zegereeks
Tijdens de GP van San Marino onderbrak Jorge Lorenzo de serie overwinningen van de Repsol Honda-coureurs.

MotoGP-test
De stand van zaken van de nieuwe 1000cc-motoren.

Tom Sykes
Hij kreeg de zak bij Kawasaki en won vijf uur later!

SBK Duitsland
De tweede manche van de Superbikes op de Nürburgring werd een enorm waterballet.

Spidi
Rond dit Italiaanse merk was het in Nederland stil. Een nieuwe importeur wil het merk weer op de kaart zetten.

Bourgogne
Dit deel van Frankrijk kennen we van de wijn, maar heeft dit gebied nog meer te bieden.

Marathonmotor Burgman 650
Het is dat er zo nu en dan een afrit moet worden genomen, anders zou de uit 2004 stammende Suzuki Burgman 650 van Kees Steketee uitsluitend rechtuit worden gereden tussen woonplaats Den Haag en werkplek Hoofddorp. De zware scooter blijkt dit prima te kunnen volhouden.

Rocket III
Vergeleken met de Rocket III van Triumph is nagenoeg elke andere motor een lichtgewicht, zowel qua cilinderinhoud als gewicht. Kun je zomaar opstappen en ermee wegrijden?

V-Strom 650
Deze Suzuki is een geliefde motor. We zetten de oude uit 2004 tegenover de nieuwe van dit jaar.

Klein en fijn
Veel motorrijders halen hun neus op voor motoren van minder dan 500 cc. Zo niet redacteur Ad van de Wiel die met 125cc-fietsen van KTM en Husqvarna in Zuid-Limburg ging kamperen.

En natuurlijk nog veel meer!

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.