WR450F tunen met smartphone

In twee decennia groeide de enduro van 400 naar de volle 450 cc. Bij het rijwielgedeelte en het motorblok speelde Yamaha heel nadrukkelijk leentjebuur bij de YZ450F-crosser. Het blok heeft de kenmerkende naar achter gekantelde cilinder, maar een speciaal voor de enduro gemaakt in- en uitlaatsysteem, koppeling, vijfbak, brandstofinspuiting en mapping. Daardoor is de trekkracht mooi gespreid over het gehele toerengebied. Als rijder heb je bovendien de beschikking over twee rijmodi. Dankzij ingebouwde Wifi kan de WR450F aan verschillende circuits worden aangepast met een smartphone en de communicatie regeleenheid (CCU) die in de optionele racekit zit.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?