vrijdag 24 maart 2023

Techniek: naafbesturing Bimota Tesi H2

Een uitgeklede Bimota Tesi H2 zou bij de leek wel eens het betere regenwormgevoel kunnen opwekken: wat is nu eigenlijk de voor- en achterzijde van dit ding? Het mechanische kunstwerkje heeft immers zowel voor als achteraan een swingarm zitten, waarbij de voorste voorzien is van zogenaamde naafbesturing. Maar wat is dat nu eigenlijk, hoe werkt het en wat zijn de voor- en nadelen? Laat ons bij een standaardvoortrein beginnen: een doorsnee voorvork – conventioneel of UPSD –...

Onbeperkt verder lezen?

Om verder te lezen heb je een abonnement nodig. Heb je die al? als abonnee om direct verder te lezen.

Wil je graag toegang? Neem dat een Motor.NL Premium abonnement vanaf €2,50 per maand. Het online bladerbaar lezen van MOTO73 en Promotor is inbegrepen.

Alle artikelen uit MOTO73 en Promotor lees je iedere dag vers online via onze Premium artikelen en bladerbare PDF magazines.

Of wil je toch liever een magazine in de brievenbus? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.

Laatste Artikelen

Gerelateerde artikelen

MIS NIETS MEER
SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF
Krijg als eerste alle nieuwsupdates en exclusieve artikelen direct in je inbox..
INSCHRIJVEN
Probeer het maar, je kunt altijd opzeggen onderaan een mailing.
close-link
KRIJG ALS EERSTE ALLE NIEUWSUPDATES. SCHRIJF JE NU IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF.
INSCHRIJVEN
close-image