Een uitgeklede Bimota Tesi H2 zou bij de leek wel eens het betere regenwormgevoel kunnen opwekken: wat is nu eigenlijk de voor- en achterzijde van dit ding? Het mechanische kunstwerkje heeft immers zowel voor als achteraan een swingarm zitten, waarbij de voorste voorzien is van zogenaamde naafbesturing. Maar wat is dat nu eigenlijk, hoe werkt het en wat zijn de voor- en nadelen? Laat ons bij een standaardvoortrein beginnen: een doorsnee voorvork – conventioneel of UPSD –...
Onbeperkt verder lezen?
Om verder te lezen heb je een abonnement nodig. Heb je die al? log in als abonnee om direct verder te lezen.
Wil je graag toegang? Neem dat een Motor.NL Premium abonnement vanaf €2,50 per maand. Het online bladerbaar lezen van MOTO73 en Promotor is inbegrepen.
Alle artikelen uit MOTO73 en Promotor lees je iedere dag vers online via onze Premium artikelen en bladerbare PDF magazines.
Of wil je toch liever een magazine in de brievenbus? Kijk dan hier voor de mogelijkheden.