MotorNL Regentraining

Wil je leren omgaan met de gevaren in de verschillende seizoenen? In het najaar geven wij de MotorNL Regentraining.

Een natte bocht door zonder spannende momenten en remmen op afgevallen herfstbladeren; wij vertellen je hoe je dat het beste kunt doen. We hopen dat het op de trainingsdagen regent dat het giet. Valt het water niet met bakken uit de hemel? Dan zetten we de kraan wijd open om de baanvlakken blank te zetten. We willen je laten voelen wat de motor kan op een nat en spekglad wegdek en hoe hard je er kunt remmen. Als je dit eenmaal hebt gevoeld, rijd je in het vervolg meer ontspannen en met meer zekerheid in de regen.

Wat leer je?

  • Je motor winterklaar te maken
  • Anticiperen op wisselende weersomstandigheden onderweg
  • Remmen in de herfst- en wintermaanden
  • Bochten rijden tijdens nattigheid
  • Kans op valpartijen te verkleinen
  • Onderdelen training

De MotorNL Regentraining duurt 7,5 uur en is inclusief lunch. Tijdens de training word je begeleidt door vakbekwame motortrainers.

De MotorNL Regentraining bestaat uit een efficiënte mix van theorie en onderstaande praktijkonderdelen:

  • Bochten rijden op een nat wegdek
  • Remmen op een nat wegdek
  • Remmen op afgevallen op een bebladerd wegdek

Prijs

  • €185,- voor abonnees van Promotor, MOTO73 en Classic & Retro Magazine, anders €197,50.

Beschikbare data

  • 22 november 2020

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Rijdt al heel lang motor. Is niet zo geïnteresseerd in de motor zelf, maar wel in wat-ie kan. Sterke voorkeur voor allroads, maar hypernakeds zijn ook niet te versmaden. En natuurlijk classics vanwege de techniek én de aaibaarheid. Rijdt zo'n 40.000 km per jaar. Heeft drie motoren, waarvan één woon-werk. Bezit zelf geen auto.