2021 Yamaha MT-07 gepresenteerd: forse upgrades en Euro5

Yamaha heeft de sluiers van de nieuwe en lichte naked opgelicht. De 2021 Yamaha MT-07 heeft een Euro5-blok en heeft enkele upgrades ondergaan: andere zitpositie in het zadel ten behoeve van het comfort, nieuwe instrumentarium en een krachtiger remsysteem. De MT-07 is ook beschikbaar voor A2-rijbewijs.

Met een nieuw ontwerp vertegenwoordigt de 2021 Yamaha MT-07 de progressieve evolutie van de naked uit Iwata. Tot de innovaties die op het model zijn geïntroduceerd behoren het Euro 5-goedgekeurde blok, een krachtiger voorremsysteem, een nieuwe koplampgroep, full-led-verlichting, nieuwe LCD-dashboard. Het conisch gevormde  stuur, de nieuwe vorm van het zadel en de tank zorgen voor een meer rechtop- en comfortabele zitpositie.

2021 Yamaha MT-09: meer vermogen, meer koppel

Highlights van 2021 Yamaha MT-07

  • Nieuwe generatie ontwerp, met het DNA van de MT-familie
  • Nieuw design kleppendeksels
  • Nieuw Y-vormig led-koplamp
  • 690cc met CP2-blok Euro5-goedgekeurd, 270 graden krukas
  • Maximaal koppel van 67 Nm bij 6.500 tpm
  • Nieuwe 298 mm dubbele remschijf voor
  • Nieuw en breder taps toelopend aluminium stuur
  • Comfortabelere rijpositie
  • LCD-instrumentarium
  • Nieuwe LED richtingaanwijzers
  • Michelin Road 5 banden
  • Nieuwe graphics en kleuren
  • Compact frame met laag zadel 805 mm

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?