BMW presentatie: Nieuwe S1000R voor 2021?

Onder het motto Awaken the Daredevil houdt BMW op 19.11.2020 om 16:00 uur een online presentatie. Waarschijnlijk wordt hier een 2021 versie van de naked bike BMW S1000R gepresenteerd.

Het is in ieder geval duidelijk dat dit een model is van de R-serie, want in de oranje cirkel is de typische R van deze serie te zien. Aangezien Euro5-versies van de S1000RR en S1000XR al bekend zijn, ontbreekt de S1000R nog.

Ook over de 2021 BMW S1000R doen geruchten al lang de ronde en de eerste spionagefoto’s, die het vermeende model zouden moeten laten zien, zoemen al ovee het net.

Schaamteloos: China kloont BMW S1000RR!

Op YouTube staat de BMW S1000R 2021 presentatie al gepland als première. Natuurlijk blijft BMW in de videobeschrijving nog steeds erg cryptisch. Alleen de volgende tekst is te vinden:

Are you ready to #AwakenTheDaredevil? Tune in for first impressions on our livestream on November 19th, 4 PM CET!

Presenteert Chris Pfeiffer de BMW S1000R?

Onder de genodigden voor de presentatie bevindt zich professionele stuntrijder Chris Pfeiffer. Dat zou ook passen bij een BMW S1000R 2021 presentatie. Waarschijnlijk zal hij het op een passende manier presenteren. Op 19 november weten we meer!

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Rijdt al heel lang motor. Is niet zo geïnteresseerd in de motor zelf, maar wel in wat-ie kan. Sterke voorkeur voor allroads, maar hypernakeds zijn ook niet te versmaden. En natuurlijk classics vanwege de techniek én de aaibaarheid. Rijdt zo'n 40.000 km per jaar. Heeft drie motoren, waarvan één woon-werk. Bezit zelf geen auto.

Misschien vind je dit ook interessant?