Honda presenteerde op de EICMA de CRF250 Rally. Het komt misschien wat ondankbaar over, maar waarom bouwt Honda de CRF250 Rally niet direct in een 450, of beter nog, 600 variant? Het ding is zo mooi afgekeken van de HRC CRF450 Rally machines die vooraan meestrijden in Le Dakar – kijk alleen maar eens naar dat slanke en transparante neusje – dat de hebfactor extreem hoog is. Alleen vormt het kwartliter blokje wel een fikse belemmering voor veel mensen. Je komt echt wel mee met overige verkeersdeelnemers, maar het houdt met 25 pk (naar boven afgerond…) niet over. Afhankelijk van de verkoopprijs is de Rally wel een heerlijke motorfiets voor erbij.
Tags
Over de auteur
De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.
Misschien vind je dit ook interessant?
Zeldzaam: zwarte Honda NR 750 in mint condition
De bijna mythische Honda NR 750 is een zeer zeldzame motor. Zeker deze zwarte uitvoering uit Frankrijk met... Lees verder
Zondagmorgenfilm: 24 dagen ‘on the road’ door Amerika op een Honda CB500X
Bij het horen van de naam Amanda Zito gaat wellicht geen lampje branden. Geeft niets, na het zien van deze... Lees verder
Wat was dé motor van het afgelopen decennium?
Het afronden van het decennium is het ideale moment om terug te blikken. Alleen al qua styling is er de... Lees verder
2021 Honda Goldwing: grotere topkoffer, meer comfort en geluid
Het is januari 2021 en de stroom aan nieuwe en vernieuwde modellen is nog niet opgedroogd. Honda laat weten... Lees verder