En dat is drie met de 2020 Honda Rebel

Voor 2020 heeft Honda het bij de Rebel vooral in de verlichting gezocht. Zowel de koplamp als achterlamp zijn nieuw, terwijl de knipperlichten zijn vervangen door LED-exemplaren. Hierdoor is de Rebel nu 100% LED-verlicht.

De Rebel-rijder zit er in 2020 ietsje beter bij, want het zadel is nieuw. Ook is de vering onder handen genomen, al lijkt dat vooral om de instellingen te gaan. Door het uitlaatsysteem licht aan te passen is het motorblok nu Euro5-goedgekeurd. Maar wees gerust, daar merk je niets van!

Het leukste nieuws? Dat vonden we in de accessoire-catalogus. Het optionele kuipje rondom de koplamp doet de Rebel écht goed. En die rode kleurstelling, die vinden we ook zwaar oké!

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Marien Cahuzak, geboren op 3 juni 1982, was amper twee maanden oud toen hij voor het eerst met zijn vader naar de Citadel van Namen ging voor de Belgische cross-GP. Vanaf dat moment speelt de motorsport een grote rol in zijn leven en die rol is als MotorNL-sportcoördinator alleen maar groter geworden. Houdt ook van veldrijden trouwens.

Misschien vind je dit ook interessant?