Honda MSX125 Grom: Rijdende gunfactor

Een eenvoudige, leuke motorfiets met vooral een geweldige gunfactor. Zo zag in 1963 de iconische Honda Monkey het levenslicht. Een idee dat we later terugzagen bij de Dax, de Ape en sinds 2018 weer bij de Monkey. En laten we zeker ook de in 2013 geïntroduceerde MSX125 (Mini Street X-treme 125) niet vergeten. De MSX125 – beter bekend als de Grom in de rest van de wereld – heeft inmiddels ook een serieuze gunfactor. En na zes jaar vrij onopvallend succes is het nu tijd voor een nieuwe MSX125. Of, om zijn officiële nieuwe naam te introduceren, voor een nieuwe Honda MSX125 Grom. De zijpanelen zijn eenvoudig te verwijderen en het nieuwe, krachtigere luchtgekoelde motorblok (9,8pk @ 7.250 tpm) is nu ook EURO5-compatibel. Ook beschikt het vernieuwde LCD-dashboard over een toerenteller en een versnellingsindicator.

Lees hier meer over de Honda MSX125 Grom.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?