Introductie Alrendo TS Bravo in mei 2021

Introductie Alrendo TS Bravo in mei 2021. Het ene na het andere merk betreedt de markt voor EV-motoren. Op die drukke markt debuteert Alrendo met de elektrische TS Bravo, die naar verwachting in mei in Europa zal worden gelanceerd. Alrendo laat de motoren maken in Wuxi in China.

Perfecte forens

De Bravo kan met z’n vloeistofgekoelde AC elektromotor 75 pk en ongeveer 118 Nm koppel produceren. Met een 16,6kWh-accu zou de motorfiets een perfecte pendelaar moeten zijn. En dat is precies wat Alrendo met de TS beoogt. Dit moet de perfecte allround forens worden, gekoppeld aan optimale ergonomie en een lage prijs. Ondanks de grotere accu’s weegt de motor slechts 200 kilo. En da’s niet te zwaar voor een woon-werkmotor.

Super Soco TS Street Hunter: 140 km elektrisch voor €4.500

Alrendo TS Bravo: korte oplaadtijd

Dodelijk voor elektrische motoren is de ellenlange oplaadtijd. Pendelen op een motor met een kleine actieradius en lange oplaadtijd zit niemand te wachten. Alrendo beweert dat je de Bravo in 3,7 uur van 0-100% kunt opladen met een standaard 220v stopcontact.

Alrendo neemt pre-orders aan van € 300,- voor de Europese lancering €300,-. De motor kost op de dag van de release €9.995,-.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Rijdt al heel lang motor. Is niet zo geïnteresseerd in de motor zelf, maar wel in wat-ie kan. Sterke voorkeur voor allroads, maar hypernakeds zijn ook niet te versmaden. En natuurlijk classics vanwege de techniek én de aaibaarheid. Rijdt zo'n 40.000 km per jaar. Heeft drie motoren, waarvan één woon-werk. Bezit zelf geen auto.

Misschien vind je dit ook interessant?