MASH presenteert nieuwe motoren

Mash presenteert haar nieuwe modellen voor 2017. Om de modellen te laten voldoen aan de Euro 4-norm heeft Mash hun 125cc en 250cc-ers nu voorzien van elektronische brandstofinjectie. De 250cc-en 400cc-exemplaren hebben nu ook ABS. 

Aangezien Mash vooral lichte motorfietsen bouwt, is het niet verassend dat zij zich ook aan de brommermarkt wagen. Natuurlijk geen motor, dus we gaan er niet te lang bij stilstaan. Maar hij is wel nieuw, die 50cc Fifty. Toch levert hij volgens Mash twee keer zoveel vermogen als de concurrentie. Benieuwd zijn we dan wel wat zij als concurrentie zien.

Mash heeft een nieuw model 125cc, namelijk de Black Seven. Hij is uitgerust met een DEPLHI elektronische brandstofinjectie. Qua kleur heeft Mash gekozen om de Black Seven weer in het zwart/goud te steken. Vrij bijzonder bij deze motor is het gecombineerde remsysteem. Wanneer je de achterrem intrapt gaat 70 procent van de remkracht naar voren en de resterende 30 procent naar de achterrem.

mash 125ccOm hun nieuwe Two Fifty te laten voldoen aan de Euro 4 norm heeft deze nu ook de beschikking over een DELPHI elektronisch injectiesysteem. Maar dit is nog niet de grootste ontwikkelingen binnen het MASH aanbod. De TT40 Café Racer haalt MASH naar eigen zeggen het verleden weer terug naar het heden. Deze ééncilinder heeft een uitschakelbaar ABS-systeem en is leverbaar in het rood, zwart en zilver.  Wij hadden het genoegen om de motor in Corsica al aan de tand te voelen. Wat  vonden wij ervan? Dat lees je in de nieuwe MOTOR Magazine!mash 250cc

 

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73, Promotor en Classic & Retro. Redacteuren Ad van de Wiel, Jan Kruithof, Eddie de Vries, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.