Nog een speciale Indian: Scout Bobber Twenty

Zeg maar nee dan krijg je er twee, zullen ze bij Indian gedacht hebben. De 100th Anniversary-uitvoering van de Scout zagen we vanmorgen. Indian namelijk komt nu ook met de Scout Bobber Twenty. In tegenstelling tot de 100th Anniversary Scout zal de Scout Bobber Twenty niet beperkt worden in oplage.

De Scout Bobber Twenty is een ode aan de Scout uit 1920, qua kleurstelling en ook in de details. Zo krijgt de Bobber Twenty speciale spaakwielen, een lederen panzadel en een 10 inch breed apehanger-stuur. Die details helpen de klassieke bobberstijl te benadrukken.

Bij de mix van verchroomde en in zwart uitgevoerde details blijft het niet. De Bobber Twenty wordt namelijk ook leverbaar in drie kleurstellingen Thunder Black (zwart), Sagebrush Smoke (legergroen) en Burnished Metallic (roodbruin).

Opgefrist

Behalve de grote verschillen tussen de reguliere Bobber en deze Scout Bobber Twenty – het eenpersoonszadel, het stuur en de wielen – wordt de gehele Bobber-lijn van Indian opgefrist voor 2020. Als belangrijkste verschil kan de nieuwe zwevende remschijf voor, verbeterde rempomp en nieuwe remklauw aangemerkt worden.

De Indian Scout verandert verder niet en bouwt verder op hetzelfde platform van het 1.130cc tweecilinder V-blok en het rijwielgedeelte dat we al langer kennen.

Indian Scout Bobber Twenty

Prijzen, leverbaarheid en overige details houd je van ons tegoed.

Foto’s: Indian

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Nick Enghardt, geboren op 14 december 1989. Druktemaker, techniek-nerd, liefhebber van oude motoren en een eindeloze bron van nutteloze (motor)feitjes. Werkt haast net zo lief aan zijn motoren als hij erop rijdt. Behalve dat Nicks motoren niet zelden stuk voor stuk stilstaan. Gelukkig maar dat hij MotorNL-testredacteur is en er dus altijd wel een nieuwe motor te testen valt.

Misschien vind je dit ook interessant?