3,6 mm grotere slag, 64 cc meer, 6 pk en 1 Nm erbij, met 48 mm verlengde achtervork, 56 mm langere wielbasis, 2 mm meer naloop en kleurtjes in het TFT display. Het is op de lichtere wielen na, weer meer, meer en nog eens meer bij de... Lees verder

De SV650 werd in 2016 geherintroduceerd op de Europese markt. En met succes, want de ontvangst was goed. Nu presenteert Suzuki de caféracer uitvoering van de SV, onder de noemer ‘X’.

Met de toevoeging van de Sport Glide staat de Softail-lijn op 9. Op het eerste gezicht zie je dan ook veel gelijkenissen. Maar kan dit jongste lid ook echt het knallende sluitstuk wezen?

Waar de F850 GS gericht is op off én on road, is deze F750 GS overduidelijk voornamelijk voor gebruik op straat. Hoe goed dat gaat? We ontdekten het in Spanje.

Je kunt gerust zeggen dat de middelgrote GS van BMW helemaal nieuw is. Een stortvloed aan vernieuwingen komt hem ten dele.

Naast de 1000 is de 125 de enige supersport van Suzuki. Dat lijkt grootspraak maar de kleine A1 is niet vies van spierballenvertoon. Ook al is het maar voor een beetje.