13 C
Nederland
donderdag 11 augustus 2022
premium preview

Dit is een Premium-Preview artikel. Deze kun je op dit moment tijdelijk lezen om kennis te maken met onze betaalde artikelen. Wil je in de toekomst alle Premium artikelen kunnen lezen? Neem dan een abonnement. Dat kan al vanaf €2,50 per maand. Klik hieronder op de button voor de mogelijkheden.

Twijfeltest BMW R 1250 RT vs. BMW K 1600 GT

Twijfeltest BMW R 1250 RT vs. BMW K 1600 GT. In ‘De Twijfeltest’ helpen we potentiële kopers die niet kunnen kiezen tussen twee motoren van hetzelfde merk die dicht tegen elkaar aanleunen. Een situatie die we allemaal weleens hebben meegemaakt. Bespaar je geld en ga je voor het goedkopere model, of heb je toch liever wat meer pk’s en uitrusting? Een lastige keuze, waar wij je graag bij helpen. Want duurder is niet altijd beter. Dus zeg het maar: wat wordt het? De tweecilinder BMW R 12...

Doorgaan met lezen?

Om verder te lezen heb je een abonnement nodig. Heb je die al? Dan kun je bovenaan de website inloggen.

Wil je graag toegang? Kies dan één van onze abonnementen, dat kan al vanaf €2,50 per maand.

MotorNL Digitaal vanaf €2,50 per maand

Alle artikelen uit MOTO73 en Promotor lees je iedere dag vers online via onze Premium artikelen en bladerbare PDF magazines.

Of maak een keuze uit één van onze magazine abonnementen inclusief Digitaal Premium vanaf €4,-

Laatste Artikelen

Gerelateerde artikelen

1 Reactie

  1. De K1600 is wel erg populair in de VS. Dus ze verkopen er wel genoeg van. Ik heb er een gehad, ik reed er een jaar op en 30k kilometer. Op de snelweg een prima motor inderdaad, maar als de topkoffer er opzit, dan wordt hij op hoge snelheid instabiel. Vanaf 210 km/u is het niet fijn rijden op de Autobahn. Na een jaar ben ik teruggegaan naar de R1200GSA. Geen RT, die vind ik qua zitruimte te krap voor mijn lange stelten. Ik heb er vorig jaar nog een week op gereden, maar ook de nieuwe navigatie met de IPhone in het oplaadvakje (waar de Max niet in past) vond ik niks.