2021 Honda CRF300L en Honda CRF300 Rally

Honda vernieuwt de 2021 Honda CRF300L en Honda CRF300 Rally motoren met een nieuw blok. Dat heeft meer inhoud, meer vermogen en meer koppel over het hele toerenbereik. De verhoudingen in de versnellingsbak zijn korter gekozen. De zesde heeft daarentegen een langere verhouding, wat wel zo rustig rijdt in de stad.

Gewichtsbesparing

Daarnaast zorgt het nieuwe chassis voor een verbeterd rijgedrag door een nieuwe achterbrug, flexibel frame en langere veerwegen. Het drooggewicht is met vier kilo verminderd tot 142 kilo.

Andere wijzigingen zijn de grotere tank en het het instrumentarium met een LCD-display.

2021 Honda CRF300L
2021 Honda CRF300L

Honda CB1100X: crossover met Africa Twin-blok voor 2022

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

De redactie van Motor.nl bestaat uit alle redactieleden van MOTO73 en Promotor. Redacteuren Marien Cahuzak, Jan Kruithof, Nick Enghardt, Maikel Sneek en diverse freelancers zijn dagelijks actief voor Motor.nl.

Misschien vind je dit ook interessant?