Column Ad: ‘Chinese fabrikanten hebben het virus bedacht om motorverkoop te stimuleren’

Dit is de column die ik niet had willen schrijven, maar noodgedwongen moet. Het kan niet anders omdat jullie lezers het recht hebben op de waarheid!! Al betekent het dat ik mijn eigen nest bevuil. Iets dat ik nooit voor mogelijk hield, maar de omstandigheden dwingen me ertoe. Heb je in nummer 22 de verkiezing van de Motor van het Jaar 2020 gelezen? FAKE NEWS! De winnende Ducati Streetfighter heeft stemmen gestolen om de winst te pakken! Niet door kwistig met euro’s te strooien, maar door mijn collega’s te MANIPULEREN! Het tft-dashboard van de Ducati zendt namelijk signalen uit die ...
Dit is de column die ik niet had willen schrijven, maar noodgedwongen moet. Het kan niet anders omdat jullie lezers het recht hebben op de waarheid!! Al betekent het dat ik mijn eigen nest bevuil. Iets dat ik nooit voor mogelijk hield, maar de omstandigheden dwingen me ertoe. Heb je in nummer 22 de verkiezing van de Motor van het Jaar 2020 gelezen? FAKE NEWS! De winnende Ducati Streetfighter heeft stemmen gestolen om de winst te pakken! Niet door kwistig met euro’s te strooien, maar door mijn collega’s te MANIPULEREN! Het tft-dashboard van de Ducati zendt namelijk signalen uit die rechtstreeks tot in het brein doordringen met 700 megahertz. Niet geheel toevallig ook de frequentie van het 5G-netwerk... Dat Corona via datzelfde netwerk de oversteek van China naar Nederland maakte weten we allemaal. Dat Chinese motorfietsfabrikanten het virus bedachten om de motorverkoop te stimuleren (motor = ideale uitlaatklep tijdens pandemie) weten veel minder mensen. Let maar op: de komende jaren gaan we nog veel meer horen van Mash, CF Moto en Voge. Dat die Chinezen ons willen laten geloven dat die motoren Frans zijn, mislukt omdat ze die boodschap niet bij ons kunnen instralen! De meeste Chinese dashboards zijn namelijk analoog. De Chinese Staat dwingt dat af, omdat de dashboards anders storen op de Huawei-telefoons waarmee ze ons afluisteren. Koop nooit zo’n Chinese mobiel! Pak de KPN Kermit weer uit de la. Nick Enghardt: ‘De 2021-Monster is geen bij elkaar geraapte machine’ Het is natuurlijk geen toeval dat bij de Motor van het Jaar Verkiezing geen Japanse en Britse controleurs aanwezig waren, maar slechts Italiaanse. DOORGESTOKEN KAART allemaal! Al krijg je bijna respect – als het niet zo schofterig was – voor de SLINKSE manier waarop ze mensen belazeren. Wist je bijvoorbeeld dat Bill Gates alle Italiaanse systeemhelmen ontwerpt? De Microsoft-bobo – die er trouwens een compleet ANDER LEVEN op nahoudt in de kelders van pizzeria’s – monteert 5G-chips in al die helmen. Afhankelijk van de hoogste bieder stralen de chips een boodschap uit! Zo reiken de smerige tentakels van Gates door de gehele motorwereld. Schuift Ducati euro’s – een inferieure munt ten opzichte van de gulden en de florijn trouwens –, dan schopt zo’n rood ding het tot Motor van het Jaar. Maar PAS OP: ook de politie betaalt Gates heel veel poen. Van ONS belastinggeld! De chip fluistert in dat geval in dat je harder moet rijden en dan staan die blauwen als eerste klaar om je een vette prent te geven. Dezelfde politie zit samen met die duivelse groenen ook achter het complot om ons allemaal elektrische motorfietsen te laten rijden. Niet doen! De sterke accu’s vlak onder onze kroonjuwelen maken ons onvruchtbaar, waardoor er steeds minder motorrijders komen. De bromsnorren en de groenen motten ons namelijk niet. Simpelweg omdat wij de waarheid wel weten. Over alles! Tot slot nog twee tips voor de toertocht van komend weekend: kijk goed uit bij het einde! De aarde is namelijk plat! En pas op voor Elvis en Big Foot. Die lopen rond in de omgeving van Amersfoort.

Doorgaan met lezen?

Om verder te lezen heb je een abonnement nodig. Heb je die al? Dan kun je hier inloggen.

Wil je graag toegang? Kies dan één van onze abonnementen, dat kan al vanaf €2,99 per maand.

MotorNL Digitaal €2,99 per maand

Maandelijks opzegbaar

Alle artikelen uit MOTO73, Promotor en Classic & Retro lees je iedere dag vers online via onze Premium artikelen of de (downloadbare) bladerbare PDF magazines.

Promotor €67,50 per jaar

Dus nog geen €5,60 per maand

10 Edities + alle opties van MotorNL Digitaal

Proeflezen? Klik hier

Het beste magazine voor toerrijders valt iedere maand weer bij je in de bus. Motortests, leuke routes om zelf te rijden, producten en meer. Inclusief digitale toegang op Motor.nl (Premium artikelen) en bladerbare (en downloadbare) PDF magazines.

MOTO73 €93,50 per jaar

Dus nog geen €7,80 per maand

22 Edities + alle opties van MotorNL Digitaal

Proeflezen? Klik hier

Iedere twee weken krijg je de laatste motortests, achtergrondverhalen, columns en sportnieuws direct op je deurmat. Maar daar houdt het niet op! Inclusief digitale toegang op Motor.nl (Premium artikelen) en bladerbare (en downloadbare) PDF magazines.

MotorNL Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief of aanbiedingen en blijf iedere week op de hoogte van al het nieuws, motortests, leuke routes of aanbiedingen.






Hierbij geef ik toestemming om me via email, met de informatie die ik in dit formulier opgegeven heb, nieuwsbrieven te sturen.

Uitschrijven kan op elk moment, onder iedere nieuwsbrief staat onderaan een link om uit te schrijven. We hebben je privacy hoog in het vaandel, onze privacy policy is op de website te lezen. Als je dit formulier instuurt, dan ga je akkoord met de voorwaarden genoemd in de privacy policy.


Over de auteur

Als kind verslond ik al de motorboekjes van mijn vader. Meer dan veertig jaar later is de liefde voor de motorfiets nog net zo groot. Natuurlijk ga ik mijn hele leven al autoloos door het leven, laat mij maar 365 dagen per jaar motor rijden. Of 565, maar dat kan niet.

Misschien vind je dit ook interessant?