13 C
Nederland
maandag 27 juni 2022

Nick Enghardt: ‘De 2021-Monster is geen bij elkaar geraapte machine’

Een échte Ducati had ooit steevast een V-twin, waarvan de voorste cilinder ligt en de achterste fier naar de hemel wijst. De immer aanwezige desmodromische klepbediening – wel of geen riemen, zeg het maar – bediende bij voorkeur slechts twee kleppen, gemonteerd in een luchtgekoelde kop. Wit was oké en goud kon ook nog. Al werd het geijkte stalen vakwerkbuizenframe bij voorkeur in rood afgelakt. Een enkelzijdig gemonteerd achterwiel behoorde zeker tot de mogelijkheden. Gooi het bij elka...

Doorgaan met lezen?

Om verder te lezen heb je een abonnement nodig. Heb je die al? Dan kun je bovenaan de website inloggen.

Wil je graag toegang? Kies dan één van onze abonnementen, dat kan al vanaf €2,50 per maand.

MotorNL Digitaal vanaf €2,50 per maand

Alle artikelen uit MOTO73 en Promotor lees je iedere dag vers online via onze Premium artikelen en bladerbare PDF magazines.

Of maak een keuze uit één van onze magazine abonnementen inclusief Digitaal Premium vanaf €4,-

Nick Enghardt
Nick Enghardt, geboren op 14 december 1989. Druktemaker, techniek-nerd, liefhebber van oude motoren en een eindeloze bron van nutteloze (motor)feitjes. Werkt haast net zo lief aan zijn motoren als hij erop rijdt. Behalve dat Nicks motoren niet zelden stuk voor stuk stilstaan. Gelukkig maar dat hij MotorNL-testredacteur is en er dus altijd wel een nieuwe motor te testen valt.

Laatste Artikelen

Gerelateerde artikelen